Kenapa Memilih Shaklee?

Cik Mien memang obses dengan Shaklee.
Eh apa salahnya kan. Dengan Shaklee, Cik Mien dah mula ambil berat tentang kesihatan diri dan keluarga. Beza vitamin semulajadi dan sintetik. Yang bestnya Cik Mien dah kurang bergantung dengan ubat.
Bila demam Cik Mien telan je Vitamin Shaklee.
Suami dan anak2 Pun sama. Dan ianya BERKESAN.

kenapa perlu memilih shaklee
Kemudian dah mula kenal skincare, kenal beza jenis skincare. Cik Mien sejenis cerewet bila nak guna skincare. Sanggup muka tak pakai apa-apa kalau rasa skincare tu kurang bagus.
Sama juga dengan mekap. Kalau untuk guna sendiri, Cik Mien tapis dulu ada paraben ke tidak.
Ini semua hasil obses dengan Shaklee. Belajar dengan Shaklee sisters yang datang dari macam-macam latar belakang.
Jadi obses dengan Shaklee tu bagus untuk diri Cik Mien. Yang akan datang berdating dengan shakleesisters di Osaka.
Bila kita jumpa sesuatu yang kita suka dan minat, yang memberikan kita kebahagian, sihat dan membawa kita kesedaran untuk berubah, obses itu adalah yang terbaik.

xoxo
Cik Mien
Wanita yang obses dengan Shaklee sejak tahun 2011

Leave a Reply

CommentLuv badge