Bagaimana Cik Mien jatuh cinta dengan Shaklee

Dalam banyak2 set supplemen Shaklee, Cik Mien paling suka dengan set menyusu lengkap. Ada Vitalea, Vitamin C, Alfalfa, Bcomplex, Omegaguard, Ostematrix dan ESP.
Manfaat daripada set ni bukan saja untuk beri badan Cik Mien bertenaga sahaja, tapi set ni beri Cik Mien kulit yang semakin baik daripada dulu. Kurang berparut dan kalau ada parut pun, cepat-cepat je parut tu hilang di muka.
Jadi walaupun Cik Mien dah kurang menyusu badan sebab anak pun dah lebih 2 tahun (masih belum wean off lagi), Cik Mien tetap teruskan pengambilannya. Lagipun dengan kerja Cik Mien yang kadang-kadang menuntut tenaga lebih dan banyak pula nak kena fikir, Cik Mien masih memerlukan dan tetap setia. sangat la rasa sayang untuk berhenti daripada mengambilnya.
Ibarat orang dah jatuh cinta, tak kan berpaling pada yang lain. Dah rasa manfaat berkali-kali mestilah kita nak teruskan. Supplemen Shaklee ni berbeza daripada jenama lain sebab kualitinya. Kebanyakan supplemen Shaklee cepat memberikan kesan kepada tubuh badan kita seawal 5 jam lepas kita ambil.
set menyusu shaklee
Mana nak dapat vitamin sebegini berkesan? Ubat pun belum tentu memberikan kesan yang sama. Bezanya boleh lihat dengan cara penghasilan supplemen Shaklee.
Bila Cik Mien lebih tahu lagi mengenai bagaimana cerewetnya Shaklee ni nak buat semua supplemen untuk Cik Mien, ia buat kita rasa sangat menghargainya. Dengan harga yang diberikan, ia sangat berbaloi apabila ia datang bersama kualiti yang terbaik dan tiada tandingan dengan yang lain.
xoxo
Cik Mien
Rich and Verv Group Founder

Leave a Reply

CommentLuv badge