Testimoni Hamil Cepat dengan Vivix

Assalamualaikum w.b.t dan Salam Sihat semua,

Benar. Siapa sangka kita boleh menjadi sukar untuk peroleh cahaya mata kedua. Kalau dah ada seorang anak kebiasaannya untuk mendapat anak yang seterusnya tidaklah sesukar seperti yang pertama.

Namun, ada sebahagian mengalami dilema untuk memperoleh cahaya mata kedua.  Jadi kat sini Cik Mien kongsi pengalaman lelaki ini dalam usaha beliau dan isteri untuk peroleh anak kedua.

 

“10 Tahun Penantian, Kini Isteri Hamil Semula..

Assalamualaikum

Saya Daud Mohamad. Berumur 33 tahun, telah berkahwin 11 tahun yang lalu dan dikurniakan seorang anak kini berumur 10 tahun.

Setiap kali berjumpa dengan adik beradik dan saudara mara. Soalan yang pertama ditanya mesti soal anak. Bila lagi nak tambah anak? Takkan sorang je? Merancang ke?

Fuh sabarjela yang tanya tu tak fikir langsung perasaan orang. Kesian kat isteri saya jadi stress bila orang tanya macam tu. Kadang-kadang yang tanya tu tak tengok batang hidung sendiri. Sebab ada yang tanya tu anak dia sendiri dah lama kahwin tapi masih belum dikurniakan anak. Emm tak tau nak cakap apa kan.

Jawapan yang biasa saya berikan “belum ada rezeki lagi dan Allah sebaik-baik perancang” Saya dan isteri dah buat pemeriksaan doktor masing-masing tiada masalah.

Sebelum ni isteri makan produk Shaklee tak konsisten. Alhamdulillah sejak saya suruh wife minum Vivix konsisten selama sebulan lebih dan saya juga turut minum sekali. Akhirnya wife saya berjaya hamil setelah 10 tahun menunggu. Masa wife kata period tak datang lagi terus dia suruh saya beli pregnancy test. Alhamdulillah positif asbab minum Vivix dan semuanya dengan Izin Allah juga.

Berkat kesabaran dan doa yang tak pernah putus. InsyaAllah kami bakal menimang cahaya mata yang kedua pada bulan Julai 2017 nanti. Kini kandungan isteri saya dah 4 bulan lebih. Moga segalanya dipermudahkan.

Bagi mereka yang belum dikurniakan anak. Cubalah Vivix sebagai ikhtiar. Vivix ni berfungsi untuk memperbaiki sel-sel tubuh kita yang rosak akibat dari pemakanan yang tak seimbang, radikal bebas dan gaya hidup yang tidak sihat. InsyaAllah apabila sel-sel tubuh kita elok, kesihatan kita bertambah baik. Dan pengambilan Vivix dapat membantu meningkatkan kesihatan kita secara menyeluruh. InsyaAllah.

Alhamdulillah. Inilah Shaklee Effect saya.

Kredit Fb : Supermom Shaklee Story

Alhamdulillah syukur beliau dan isteri sedang mengalami tempoh bahagia kerana bakal menimang cahaya mata kedua. Sukanya Cik Mien bila dapat berita gembira sebegini.
Allah S.W.T sangat suka dengan umatnya yang sentiasa berusaha dan positif dalam setiap dugaan yang diberikan. Pesan Cik Mien kepada pasangan di luar sana, cubalah amalkan supplemen secara konsisten dan istiqamah untuk peroleh keputusan yang luar biasa seperti pasangan ini.

xoxo

Cik Mien

Shaklee ID: 1094977

PM/WA : 0123813525

FB Page : Healthy Inside.co

COD: Kajang | Bangi | Putrajaya

2 Comments

  1. mrhanafi March 2, 2017

Leave a Reply

CommentLuv badge