Wood-fired Oven Pizza

Assalamualaikum w.b.t dan Salam Sejahtera,

Korang buat apa cuti ni?

sana sini penuh ngan sale. asal cuti je mesti ada sale skang ni.

ok la tu semoga menjadi pembeli yang bijak berbelanja.

sebut pasal sale, kalau korang terlajak ke area shah alam, apa kata singgah sini…

poster WOP

ni saje tolong promote…sebab sendiri teringin tapi tak dapek nak gi.hehe…

apa pun semoga bergembira di wiken yang panjang ni.

p/s: kalu terlepas food mega ni, boleh jalan2 ke FB WOP.

xoxo

Mien

Leave a Reply

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.